United KingdomGreat BritainSpain

מבחר יכטות חדשות בגלפגוס בכל הרמות. מחירים ללא תחרות. הנחות על בסיס מקום פנוי. הקדם להזמין.

מבצע למהירי החלטה קרנבל ברזיל 13 יום כולל ריו מלון 4* ליד הים, מופע בריו, גונגלים 4 ימים בפנסיון מלא, איגזו טיולים פרטיים 

מבצע למהירי החלטה 30 יום פרו ארגנטינה צ'ילה כולל קרנבל בברזיל 

מבצע לגלפגוס יכטה 4* כוכבים תאים גדולים עם מרפסות במחירים חסרי תקדים התקשרו לפרטים

טיולים לפרו ובוליביה במסלולים חדשים כולל המשך אפשרי לאקוודור וגלפגוס

על כל הזמנת טיול תקבלו מתנה מפתיעה

חדש אקוודור וגלפגוס יכטות 5* או 4* כוכבים  

טיולים חדשים בארגנטינה וצילה הקדימו להזמין קבלו הנחה, חדש- מסלולים ברכב בנהיגה עצמית - לפרטים צרו קשר

מבצע טיול לברזיל 10 ימים 

מבצע טיול לארגנטינה 10 לילות במחיר מיוחד לפרטים צרו קשר 

מבצע טיול לפרו 7 ימים 

מבצע מיוחד אקוודור גלפגוס עם לינה במלונות באיים

טיולים חדשים למקסיקו וגואטמלה, מסלולים בשילוב נהיגה עצמית או באוטובוסים הקדימו להרשם

טיולים לפנמה לנוסע העצמאי כולל ביקור שבטים מקומיים ומסלולי הליכה

טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בברזיל
טיול עצמאי לדרום אמריקה, פרו אתרים מעניינים
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בארגנטינה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בארגנטינה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לבוליביה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לגלפגוס
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לצ'ילה
טיול במרכז אמריקה, טיול במקסיקו
טיול במרכז אמריקה, טיול לגואטמלה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה

 
פגישות ייעוץ בשעות הנוחות לך, באווירה נינוחה, על כוס קפה – טיול אישי בפחות זמן ובפחות כסף.  
לחצו כאן ליצירת קשר


 טיול לפרו, מסלול טיול לפרו קצר ולעניין שמונה ימים

יום ראשון הגעה ללימה (Lima)

ברוכים הבאים. התחלנו את הטיול לפרו המבוצע על ידי חברת איתן נסיעות, סוכן נסיעות לדרום אמריקה. עם ההגעה לשדה התעופה הבינלאומי "חורחה ז'אבס" (Jorge Chavez), איסוף על ידי הנציג המקומי, עזרה והעברה למלון. לינה בלימה.

יום שני לימהLima) ) - סיור בעיר הקולוניאלית והמודרנית 

נצא בשעות הבוקר לסיור בעיר הקולוניאלית ובעיר המודרנית, שבו נראה את הכיכר המרכזית על בנייניה השונים: ארמון הממשלה, ארמון הארכיבישוף, את הקתדרלה-הבזיליקה ואת הארמון של הממשל העירוני. במרכז ההיסטורי נבקר באחד מהבניינים היפים ביותר שלו, ניכנס למנזר המונומנטלי, סן פרנציסקו (Convent de San Francisco), שמציג את האוסף הגדול ביותר של אמנות דתית באמריקה. נוכל להתפעל מחדר המקהלה (Choir Room) ומספריית הנזירים, מחדר הצמוד לכנסייה (Sacristy), בו נשמרים כלי הפולחן ובגדי הכוהנים המשמשים בקודש, שמקושט באוסף ציורי זורברן Zurbaranׁ) ), ריברה (Rivera)
בהמשך היום נראה את החצר הגדולה של הקלויסטר המרכזי, שמקושט באריחים מהמאה ה- 16 מסביליה, את הקשתות המוריות והמחילות התת קרקעיות הידועות בשם קטקומבות, שבהן תרגישו את עברה הקולוניאלי של לימה. לבסוף נלך לאזורי המגורים המסורתיים של הבירה, מטעי הזיתים של סן איזידרו (San Isidro), מירפלורס ((Miraflores, לארקו מר (Larco Mar),, איזורי תיירות מרכזיים של לימה של היום. חזרה למלון, לינה בלימה. ישנה אופציה לטיול לפרו סיור עיר בלימה במסגרתו נבקר במוזיאון לרקו הררה (Larco Herera Museum) בו נראה תצוגה הסטורית של התרבויות השונות בפרו החל מלפני כ 5000 שנה.
ארוחות : ארוחת בוקר

טיול לפרו, לימה


יום שלישי לימה (Lima), קוסקו (Cusco) – סיור בעיר וסביבתה (אתרים אראכיאולוגיים) 

בהמשך טיול לפרו נגיע אל העיר קוסקו. טיסה מוקדמת לקוסקו (Cusco) הגעה והעברה למלון. אחה"צ סיור בעיר ובחורבות המקיפות אותה, כולל הכיכר המרכזית, הקתדרלה, מקדש קוריקנצ'ה(Koricancha Temple) שהיה מרכז צבאי ודתי בממלכת האינקה והוקדש לאל המרכזי שלהם, השמש. לידו שרידים ארכיאולוגיים של טמבומצ'אי (Tambochay), מרחצאות של האינקה, פוקה פוקרה (Puca Pucara), מרכז השלטון הצבאי, אמפיתיאטרון קנקו Kenko)), המהווה הוכחה לאופי המיסטי של אותו הזמן ומבצר סקסייהואמן Sacsayhuaman)). חזרה למלון. לינה בקוסקו Cusco)) ארוחות: ארוחת בוקר.
בערב זמן חופשי עצמאי לטעום מחיי הלילה של קוסקו. ניתן לאכול במגוון המסעדות בעיר המייצגות את האוכל הטיפוסי לאזור ההררי בפרו. בחלק מהמסעדות ניתן לשלב ארוחת ערב עם מופע חי של להקה מקומית המנגנת מוסיקה טיפוסית לאזור זה של פרו. המוסיקה בהרי האנדים עושה שימוש בכלים אקוסטיים מקוריים המייצרים גוון ייחודי של מוסיקה מקומית טיפוסית. במסגרת טיול לפרו כדאי לנו להתוודע למוסיקה המקומית, גסטרונומיה ומנהגים מקומיים וקוסקו הוא אחד המקומות האותנטיים בפרו אשר נוכל לעשות זאת.

טיול לפרו, קוסקו

 
יום רביעי קוסקו (Cusco), אורובמבה (Urubamba), העמק הקדוש 

נמשיך את הטיול לפרו, לאחר ארוחת הבוקר, נתחיל את המסע לעמק הקדוש של האינקה, שבו תהיה לנו הזדמנות להכיר את אחד האזורים שבו שלטה אמפריית האינקה. השליטה באזור בתקופת האינקה נתנה לאמפריה כח רב בשליטה על צמתי המסחר החשובים במדינה. במסלול טיול לפרו,  נבקר בכפרים פיסק Pisac)) שם נראה את השוק האינדיאני הצבעוני הטיפוסי. נבקר בקלקה (Calca), יוקאי Yucay)) ואורובמבה (Urubamba). הפסקה לארוחת צהרים (מזנון). אחרי הצהרים נבקר במבצר אדמיניסטרטיבי ענק של האינקה, אולנטייטאמבו (Ollantaytambo) שהיה מרכז גדול לפעילות ממשלית, חקלאית ודתית.
אפשר לראות כאן קירות ענק מסלעים, מקדשים וארמונות. נבקר בצ'ינצ'רו (Chinchero) שבו ניפגש עם התושבים ונצפה במנהגיהם המסורתיים. יש לזכור כי כמה מהאתרים בעמק הקדוש נמצאים בגבהים משמעותיים מעל פני הים ולכן לעיתים ישנם מטיילים אשר ירגישו חוסר בחמצן או יתקשו בהליכה. מומלץ להתייעץ עם סוכן נסיעות לדרום אמריקה כדי לשמוע את חוות דעתו בעניין. נחזור לעיר ולמלון. לינה בקוסקו (Cusco). ארוחות: ארוחת בוקר, ארוחת צהרים.


יום חמישי קוסקו (Cusco)- - אגואס קאליינטס (Aguas Calientes)

בזמן המתאים העברה לתחנת הרכבת לשם נסיעה לעיירה אגואס קאליינטס (Aguas Calientes). הגעה והעברה למלון. העיירה אגואס קליינטס ממוקמת מתחת לאתר מאצ'ו פיצ'ו ונחשבת יפה ביותר. נוכל טייל בכוחות עצמנו ברחובות העיירה אשר למרגלותיה זורם נהר ריובמבה. בעיירה מרחצאות חמים אשר נוכל לבקר בהם בזמן העמוד לרשותנו. לינה במקום. ארוחות: ארוחת בוקר.

טיול לפרו, אגואס קליינטס


יום שישי   טיול לעיר האבודה של האינקה – מאצ'ו פיצ'ו (Macchu Picchu)

המשך טיול לפרו, לאחר ארוחת הבוקר, נצא מוקדם, בשעה חמש לערך, ונהנה מהעובדה שאין עדיין מבקרים רבים באתר, כדי לחזות בעיר הקסומה. אנחנו יכולים גם לטפס ל"הר הצעיר" (Huayna Picchu), שממנו נשקפת העיר האבודה המרהיבה. הוראות חדשות הגיעו לאחרונה ממשלת פרו בקשר לטיול לפרו במאצ'ו פיצ'ו. ההנחיות אומרות כי זמן הביקור הוא כארבע עד חמש שעות והוא מחולק למשמרת בוקר או משמרת אחר הצהריים. בזמן המתאים נפגוש את המדריך לסיור מודרך בעיר הקדושה, שהייתה אבודה במשך מאות שנים, ושהתגלתה רק בשנת 1911 על ידי חירם בינגהם. העיר שהיוותה מרכז לממלכת האינקה נמנית בין פלאי העולם.
משך הסיור כשעתיים, שבו נראה את מקדש שלושת החלונות (Intihuatana), את הכיכר המרכזית, נקודות לתצפית ועוד. הפסקה לארוחת צהריים (מזנון). לאחר מכן נסע באוטובוס חזרה לעיירה ומשם ברכבת לקוסקו (Cusco) אחה"צ. העברה למלון. לינה בקוסקו. לנוסעים שרוצים לעלות לטיפוס על הואינהפיצ'ו (Huayna Picchu). יש להוסיף $30 לאדם. סה"כ העולים ליום 400 איש ב-2 לוחות זמנים: 08:00-07.00 /10:00-11:00, מותנה במקומות פנויים. ארוחות: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים (מזנון).

 shutterstock 163005935 Mobile


יום שביעי
 קוסקו

לאחר ארוחת הבוקר יום חופשי בקוסקו בו אנו יכולים להנות מקסמי העיר המופלאה. נוכל לבקר בשוק המקומי או באחד המוזיאונים המעניינים בעיר. בשווקים המקומיים יש לנהוג משנה זהירות בכל הקשור לכספים וחפצי ערך לכן מוטב לא להסתובב עם סכומי כסף גדולים במזומן. לינה בקוסקו.

יום שמיני חזרה לישראל

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה משם נתחיל את דרכינו הארוכה לישראל.

מחיר ותנאים לטיול – כל המחירים לאדם על בסיס חדר זוגי (מינימום 2 אנשים)

סידורי קרקע על בסיס 2 אנשים - לפרטים פנה למשרדנו

כרטיס טיסה בינלאומית למחיר פנה למשרדנו

טיסות פנים לפרטים פנה למשרדנו

כל המחירים עשויים להשתנות עד זמן הזמנתכם. 

הטיול כולל

כל הסיורים על פי מה שכתוב בתכנית בהדרכה מלאה באנגלית

רכבת משודרגת מקוסקו למאצ'ו פיצ'ו (Vistadome)

כל הארוחות על פי התכנית

מלונות בדרגת תיירות טובה 3* על בסיס ארוחת בוקר

המחיר אינו כולל

טיפים

ארוחות נוספות

חיסונים: מידע ופרטים בלשכות המחוזיות של משרד הבריאות ת"א 035634848 ירושלים 026217341 חיפה - 048619777

ביטוחים: ביטוח נסיעות רפואי ומטען סטנדרטי או מורחב וכן הטסה רפואית.מומלץ לרכוש הביטוח בעת ההרשמה ככיסוי לדמי הביטול הגבוהים (כמובן עפ"י תנאי הפוליסה). מומלץ לרכוש ביטוח כבר בעת ההרשמה שיאפשר כיסוי מביטול הטיול מסיבות רפואיות עפ"י כללי הפוליסה. בטיולים הכוללים התעסקות בספורט (ע"פ הגדרת חברות הביטוח) יש לבצע תוספת לפוליסה שתכסה גם פעילות זו ובאחריות הלקוח לוודא באם יש בתוכנית הטיול פעילות המוגדרת ככזו. במידה והלקוח מבקש לרכוש ביטוח בתיווך חברת איתן ייעוץ נסיעות על הלקוח ובאחריותו לדרוש לקבל לידיו את הפוליסה. 
הערות : מחירי הטיסות עלולים להשתנות בהתאם לזמינות במערכות ההזמנות של חברות התעופה. מחיר סידורי הקרקע כפוף לאישור ספקי שירותי הקרקע בחו"ל.

לסיכום

בטיול לפרו בקצרה, תוכלו לטעום קצת מהמדינה המעניינת הזאת ואף לשלב את הטיול לפרו עם טיול לאקוודור וגלפגוסטיול לקולומביה, טיול לבוליביה, או טיול לכל יעד בדרום או במרכז אמריקה. טיול לפרו כולל אטרקציות בפרו ניתן לשלב עם טיול בבוליביה או טיול לאקוודור וגלפגוס. סוג כזה של טיול, פרו למטייל העצמאי המתוכנן על ידי סוכן נסיעות לדרום אמריקה, רצוי לתכנן זמן רב מראש ובכך להקטין את העלויות הכרוכות בכך. ניתן מסלול טיול לפרו זה לשדרג, להרחיב ואף להוסיף מדינות נוספות הכל בהתאם לרצונכם והזמן העומד לרשותכם. אנו ממליצים לכם לתכנן את הטיול לפרו בעונה המתאימה בשנה בהתאם לסוג הפעילות ולמקומות אליהם תרצו להגיע.

צרו קשר וספרו לנו על הטיול שאתם מתכננים

אשמח ואודה לכם מראש אם תדרגו בכוכבים דף זה. הדרוג נעשה בראש הדף



טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אינטי ראימי
טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אתרים מעניינים
טיול לפרו, פרו אינטי ראימי
טיול לפרו, פרו אינטי ראימי
טיול לפרו, פרו מאצו פיצו