United KingdomGreat BritainSpain

מבחר יכטות חדשות בגלפגוס בכל הרמות. מחירים ללא תחרות. הנחות על בסיס מקום פנוי. הקדם להזמין.

מבצע למהירי החלטה קרנבל ברזיל 13 יום כולל ריו מלון 4* ליד הים, מופע בריו, גונגלים 4 ימים בפנסיון מלא, איגזו טיולים פרטיים 

מבצע למהירי החלטה 30 יום פרו ארגנטינה צ'ילה כולל קרנבל בברזיל 

מבצע לגלפגוס יכטה 4* כוכבים תאים גדולים עם מרפסות במחירים חסרי תקדים התקשרו לפרטים

טיולים לפרו ובוליביה במסלולים חדשים כולל המשך אפשרי לאקוודור וגלפגוס

על כל הזמנת טיול תקבלו מתנה מפתיעה

חדש אקוודור וגלפגוס יכטות 5* או 4* כוכבים  

טיולים חדשים בארגנטינה וצילה הקדימו להזמין קבלו הנחה, חדש- מסלולים ברכב בנהיגה עצמית - לפרטים צרו קשר

מבצע טיול לברזיל 10 ימים 

מבצע טיול לארגנטינה 10 לילות במחיר מיוחד לפרטים צרו קשר 

מבצע טיול לפרו 7 ימים 

מבצע מיוחד אקוודור גלפגוס עם לינה במלונות באיים

טיולים חדשים למקסיקו וגואטמלה, מסלולים בשילוב נהיגה עצמית או באוטובוסים הקדימו להרשם

טיולים לפנמה לנוסע העצמאי כולל ביקור שבטים מקומיים ומסלולי הליכה

טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בברזיל
טיול עצמאי לדרום אמריקה, פרו אתרים מעניינים
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בארגנטינה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בארגנטינה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לבוליביה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לגלפגוס
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לצ'ילה
טיול במרכז אמריקה, טיול במקסיקו
טיול במרכז אמריקה, טיול לגואטמלה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה

 
פגישות ייעוץ בשעות הנוחות לך, באווירה נינוחה, על כוס קפה – טיול אישי בפחות זמן ובפחות כסף.  
לחצו כאן ליצירת קשר


דגל פנמהטיול לפנמה הוא הגעה למדינה המקשרת בין שתי יבשות, יבשת דרום אמריקה ויבשת מרכז אמריקה. במסגרת תכנון מסלול לנוסע העצמאי במרכז אמריקה, תוכלו לבקר בפנמה. תוכלו לצאת למסלולי הליכה רבים, לגלוש ולבלות בחופים לבנים על גבי גלים גבוהים, לצאת לשייט לוויתנים באוקיאנוס השקט, לבקר בכפרים ילידים ולצאת למסע מרתק בג'ונגלים בתוליים באזורים נידחים אשר שמורים להרפתקנים שמבינכם. במסגרת טיול לפנמה תוכלו לראות מגוון בעלי חיים וצמחים מגוונת ביותר והיא גן עדן לצפרים.
במסגרת טיול לפנמה תוכלו לבקר בפסטיבלים אותנטיים המתקיימים בכפרים ובעיירות קטנות וכמו כן הקרנבל נחגג שם עדיין בצורה מסורתית וייחודית.

טיול לפנמה, פנמה אתרים מעניינים

בוקאס דל טורו (Bocas Del Toro)

המוקד המרכזי במחוז בוקאס דל טורו הוא קבוצת האיים (ארכיפלאג), הנמצא קרוב לגבול קוסטה ריקה. האי המרכזי באריפלאג הוא קולון (Colon Island). באי זה או באיים סמוכים ישנם חופים עם חול לבן שוניות אלמוגים רבות המהוות יעד מרכזי לצוללנים בכל מרכז אמריקה ופארק לאומי ימי בשם איסלה בסטימנטוס. בפארק תוכלו לראות ארבעה מינים של צבי ים, תמסחים, דגים ובעלי חיים ימיים נווספים. באזור האריכיפלאג ישנם איים מבודדים יותר מהאי קולון שבהם תמצאו חופים שלווים. קבעו אתנו פגישה ונוכל להכין עבורכם תכנון מסלול לנוסע העצמאי במרכז אמריקה, שיכלול ביקור במקום הכולל המלצות לטיול לפנמה אישי עבורכם.
ניתן להגיע לבוקאס דל טורו יבשתית וכך טיול לפנמה תוכל לשלב במסגרת טיול לפנמה וקוסטה ריקה לפרטים פנו אלינו לפגישה אישית.

טיול לפנמה, בוקס דל טורו


פנמה סיטי (Panama City)

פנמה סיטי, עיר הבירה של פנמה יושבת על רצועה על חוף הים, במפרץ פנמה והאוקיאנוס הפסיפי. במערב העיר נמצאת תעלת פנמה ובחלק הדרומי מזרחי נמצאת העיר העתיקה, קאסקו אנטיגואו. בחלק המזרחי של העיר תוכלו לראות מבנים קולוניאלים מהמאה השש עשרה, מוזיאון של העיר העתיקה ושוק לעבודות יד. ביקור ברובע הקולוניאלי דורש הכנה מראש כיוון שחלק מאזוריו אינם בטוחים. בין היתר ניתן לראות באזור את התיאטרון הלאומי, מוזיאון התעלה, גשר האמריקות ואת הספינות המחכות להיכנס לתעלה.
התעלה היא אחד מפלאי הטבע ההנדסיים בעולם כולו ואתר חובה במסגרת טיול לפנמה. העיר היא נקודת יציאה לטיולים בתעלת פנמה ולטיולים נוספים באזור. בעיר חיי לילה מגוונים הכוללים מועדוני מוסיקה מסורתיים, מסעדות מקומיות המגישות אוכל טיפוסי, בתי קפה אופנתיים ומגוון מקומות בילוי לרב.

טיול לפנמה, פנמה סיטי


בוקטה (Boquete)

העיירה בוקטה שוכנת בעמק גבוה מעל פני הים ונהנית מאקלים קריר ונעים. העיירה היא נקודה מצויינת ליציאה לשלל פעיליות באזור. באזור העיירה נמצא הפארק הלאומי וולקון בארו שבו הר הגעש היחיד בפנמה. בפארק נוכל לטפס על הר הגעש מסלול שאינו מתאים לכל אחד. כדאי לכם בפגישה אישית אתנו לבדוק האם אתם מסוגלים פיסית לעלות להר הגעש. בפארק נמצא בנוסף שביל הקצאלים העובר בנוף מדהים, הדורש הדרכה מקומית כיצד לעשות אותו בדרך נכונה. השביל קרוי על שם ציפור קצ'ל הססגונית. אורך השביל עשרה קילומטר והוא מקשר בין יער עננים ליער גשם.
ההליכה לקוחת בין ארבע לשש שעות. באזור יותר מ 220 סוגי ציפורים והוא משמש גן עדן לצפרים. מומלץ לצורך הטרק להצטייד בציוד מתאים, פנו אלינו לייעוץ בנושא. בנוסף באזור בוקטה, שלל פעיליות לספורט אתגרי כמו רכיבה על סוסים, אומגות ורפטינג. ניתן לטייל באזור בשמורת טבע ביער העננים שבה מפלים, שבילי הליכה מסודרים לכל רמת הליכה. לחברתנו מדריכים מקומיים באזור ובמסגרת פנמה אתרים מעניינים, טיול לפנמה, נשמח להרכיב לכם טיול לפנמה וקוסטה ריקה. בוקטה מופיעה כיעד חובה לחובבי הליכה ולמיטיבי לכת במסגרת תכנון מסלול במרכז אמריקה לנוסע העצמאי.

טיול לפנמה, מפל בסנטה פה


איי סן בלאס (San Blas Islands)

קבוצת איי סן בלאס שוכנת על חופו של הים הקאריבי. במסגרת הביקור באיים נתאכסן בלודג' מקומי הממוקם על חוף לבן עם עצי קוקוס ונוכל לנוח על ערסל הצופה למי הים המדהימים. בקבוצת איים זו גרים אנשי שבט הקונה (Kuna). השבט אחד השמורים בכל אמריקה הלטינית, מנהל בצורה אוטונומית את חייו עוד מימי הכיבוש הספרדי לפני כ 500 שנה. במהלך הביקור באיים נבקר בכפרי השבט ונלמד על מנהגיהם. כמו כן נבקר בחופים קרובים ובאיים לא מושבים. לנשות השבט שמלות מסורתיות הנקראות מולס (Molas).
במהלך הפגישה אתכם ובמסגרת תכנון מסלול לנוסע העצמאי במרכז אמריקה, נציג עבורכם את האפשרויות הטובות ביותר לבקר באיים אלה. אחד האתרים בפנמה שתוכלו לבקר במסגרת טיול לפנמה המאפשר ביקור ומפגש אותנטי עם שבט הקונה הוא ביקור באיי סן בלאס.

shutterstock 669733180 Mobile


מחוז דאריין (Darien Province)

אזור דאריין הוכרז על ידי ארגון אונסק"ו כנכס עולמי ושמורה ביוספרית. האזור נמצא במזרח פנמה ומגיע עד הגבול עם קולומביה. באזור יש מגוון אדיר של בעלי חיים וצמחים והוא נחשב לאחד האזורים הבתוליים ביותר בטבע של מרכז או דרום אמריקה. הטיול באזור דורש הכנה מראש כיוון שבאזור יש חלקים מסוכנים יותר המהווים שטחים של מבריחי סמים בין שתי היבשות. סכנות נוספות באזור הם מחלות וקשיים במקרה של פינוי דחוף. למרות זאת יש באזור אזורים בטוחים יותר ולודג'ים שמהם תוכלו לצאת לטיולים קסומים.ישנם שמורת טבע שתוכלו לטייל בהם ברגל בבטחה ולהנות מצפייה בבעלי חיים וצמחים ייחודיים.
תוכלו בנוסף, לבקר בכפרים של השבטים המקומיים בני האמברה וללמוד על מסורתיהם. טיול למחוז דאריין חייב להעשות לאחר קביעת פגישה עם חברת איתן נסיעות. המסלול יכול להיות חלק מטיול לפנמה או טיול לפנמה וקוסטה ריקה. הטיול לאזור הוא להרפתקנים בנשמה אך התמורה משתלמת. אזור דאריין מצריך ידע מוקדם כדי לטייל בו ובמסגרת תכנון מסלול לנוסע העצמאי במרכז אמריקה נשמח לארגן עבורכם מסע מרתק באזור הכולל ביקור שבטים, הפלגה הרפתקנית על הנהר ושלל פעילויות נוספות. ישנה חשיבות רבה לעונה שבחרתם לטייל במחוז דאריין בגלל גובה פני הנהרות באזור המתאים לשייט ולהגעה לשבטים מבודדים.

טיול לפנמה, מחוז דאריין
לסיכום

ברשותנו להציע לך במסגרת טיול לפנמה מבחר מסלולים בהתאמה אישית לפי טעמך, לפי הזמן העומד לרשותך ולפי תחומי העניין שלך. נשמח לבנות לך במסגרת פגישת ייעוץ נופש בפנמה או טיול לפנמה למטייל העצמאי. כדאי להתייעץ אתנו באשר לתקופה המומלצת בשנה לביקור בפנמה אשר יתאים למשפחה, לזוגות או לאדם בודד. ניתן לצאת לטיול לפנמה וקוסטה ריקה. טיול בפנמה מאורגן אישי במבחר מסלולים הכוללים את החופים היפים ביותר. ניתן לראות במסגרת טיול
לפנמה
, את העיר פנמה סיטי שבה אטרקציות מיוחדות במינן ובסביבתה. בפנמה, אתרי טבע מרשימים מהיפים ביבשת מרכז אמריקה. ברשותנו להציע דילים לפנמה. קבע את התאריך שבו אתה רוצה לצאת. כל היציאות מובטחות מראש. ניתן לשלב במסגרת תכנון מסלול לנוסע העצמאי במרכז אמריקהטיול בפנמה עם טיול המשך לקוסטה ריקה לניקרגואה לגואטמלה למקסיקו או למדינות נוספות במרכז אמריקה. אין ספק כי טיול לפנמה ישאיר לך טעם של מדינה המעניקה למטייל הגשמת חלום עבור כל סוג פעילות שבחר לעשות.

צרו קשר וספרו לנו על הטיול שאתם מתכננים

אשמח ואודה לכם מראש אם תדרגו בכוכבים דף זה. הדרוג נעשה בראש הדף.

 

טיול לפנמה, טיול במרכז אמריקה
טיול לפנמה, טיול במרכז אמריקה
טיול לפנמה, טיול במרכז אמריקה
טיול לפנמה, טיול במרכז אמריקה