United KingdomGreat BritainSpain

מבחר יכטות חדשות בגלפגוס בכל הרמות. מחירים ללא תחרות. הנחות על בסיס מקום פנוי. הקדם להזמין.

מבצע למהירי החלטה קרנבל ברזיל 13 יום כולל ריו מלון 4* ליד הים, מופע בריו, גונגלים 4 ימים בפנסיון מלא, איגזו טיולים פרטיים 

מבצע למהירי החלטה 30 יום פרו ארגנטינה צ'ילה כולל קרנבל בברזיל 

מבצע לגלפגוס יכטה 4* כוכבים תאים גדולים עם מרפסות במחירים חסרי תקדים התקשרו לפרטים

טיולים לפרו ובוליביה במסלולים חדשים כולל המשך אפשרי לאקוודור וגלפגוס

על כל הזמנת טיול תקבלו מתנה מפתיעה

חדש אקוודור וגלפגוס יכטות 5* או 4* כוכבים  

טיולים חדשים בארגנטינה וצילה הקדימו להזמין קבלו הנחה, חדש- מסלולים ברכב בנהיגה עצמית - לפרטים צרו קשר

מבצע טיול לברזיל 10 ימים 

מבצע טיול לארגנטינה 10 לילות במחיר מיוחד לפרטים צרו קשר 

מבצע טיול לפרו 7 ימים 

מבצע מיוחד אקוודור גלפגוס עם לינה במלונות באיים

טיולים חדשים למקסיקו וגואטמלה, מסלולים בשילוב נהיגה עצמית או באוטובוסים הקדימו להרשם

טיולים לפנמה לנוסע העצמאי כולל ביקור שבטים מקומיים ומסלולי הליכה

טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בברזיל
טיול עצמאי לדרום אמריקה, פרו אתרים מעניינים
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בארגנטינה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול בארגנטינה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לבוליביה
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לגלפגוס
טיול עצמאי לדרום אמריקה, טיול לצ'ילה
טיול במרכז אמריקה, טיול במקסיקו
טיול במרכז אמריקה, טיול לגואטמלה
טיול במרכז אמריקה, טיול לקוסטה ריקה

 
פגישות ייעוץ בשעות הנוחות לך, באווירה נינוחה, על כוס קפה – טיול אישי בפחות זמן ובפחות כסף.  
לחצו כאן ליצירת קשר


חופשה בברזיל באהבה אחד עשר לילות שלושה עשר יום, טיול בברזיל

יום ראשון יציאה מישראל

חופשה בברזיל מתחילה לאחר טיסה ארוכה מישראל. עם הנחיתה בפוז דה איגוזו בצד הברזילאי משם נעבור לבית המלון. הגעה לבית המלון ביום השני של הטיול.

 יום שני מפלי איגוזו הצד הארגנטינאי

ביום השני של הטיול,  נצא לסיור חצי יום למפלים בצד הארגנטינאי. נגיע למרפסת מעל המפלים הגועשים בעולם ונחווה מה זאת עוצמת מים אמיתית. אזור הפארק הוא יער טבעי המאופיין בצמחיה ובבעלי חיים. שיא הביקור הוא נקודת תצפית לעבר המפל הנקרא "הגרון של השטן". במסגרת חופשה בברזיל נוכל לשוט לעבר המפל הגדול ונחווה חוויה של פעם בחיים, אז נרגיש את עוצמת הטבע האמיתית. בתום הסיור חזרה למלון.

יום שלישי מפלי איגוזו הצד הברזילאי

לאחר ארוחת הבוקר, בוקר חופשי לבקש בצד הברזילאי של המפלים. במסגרת חופשה בברזיל חובה לבקר במפלים אלה. באם יעמוד הזמן לרשותנו נוכל לבקר בפארק הציפורים הסמוך לפארק בצד הברזילאי.  המבט על המפלים מהצד הברזילאי יעצים את חווית המפלים שלנו, כאשר רק מהצד הברזילאי נוכל לראות את גודלם של המפלים. בשעה יעודה נסע לשדה התעופה ונטוס לעבר העיר סלבדור העיר סלבדור בדרך כלל מבוקרת בחופשה בברזיל. עם ההגעה העברה למלון נבחר. 


shutterstock 351403178 Mobile

 
יום רביעי סלבדור

לאחר ארוחת הבוקר יום חופשי לטיול עצמאי בסלבדור ההיסטורית במסגרת חופשה בברזיל. העיר היא הנשמה האפריקאית של ברזיל ותושביה הם צאצאיהם של העבדים האפריקאים. בין היתר נוכל לבקר במוזיאון המקומי ובכנסיות שם נוכל לראות צורות פולחן ייחודיות של התושבים המקומיים. נוכל לבקר גם במפרץ כל הקדושים בשעות אחר הצהריים כדי לחזות בשקיעה היפה באזור, כמו כן למעוניינים בכך ניתן לבקר במגדלור באזור שבו מוזיאון מקומי וכן תצפית יפה על המפרץ. בעיר שווקים אותנטיים בהם נוכל לערוך קניות של מזכרות אופייניות לתרבות העבדים האפריקאית. לינה במלון נבחר.

חופשה בברזיל, סלבדור שקיעה


יום חמישי
 טיול לפראיה דו פורטה

לאחר ארוחת הבוקר בהמשך החופשה בברזיל, נוכל לנסוע למפרץ פראיה דו פורצ'י אתר נופש חופים אקולוגי יוקרתי המתאים גם לירח דבש בברזיל. נוכל להתרשם מפרוייקט תמר המנסה לשמר ולהגדיל את  אוכלוסיית צבי הים המיוחדת באזור. נוכל לבקר בעיירה על חוף הים שבה מסעדות ובתי קפה לרוב וכן חנויות רבות הפזורות ברחובה הראשי. כמו כן ניתן לצאת למסלולי הליכה, לשוט בקאנו או לרכב על אופניים. לא לשכות בגדי ים לרחצה במי המפרץ הנעימים. בתום הביקור חזרה למלון נבחר.


חופשה בברזיל ירח דבש בברזיל, חוף פראיה דו פורטה

יום שישי יום חופשי. הגעה לריו דה זנרו

לאחר ארוחת הבוקר זמן חופשי עד לשעה היעודה בא נסע לשדה התעופה. נטוס לריו דה זנירו עם ההגעה העברה למלון נבחר. בהתאם לזמן העמוד לרשותנו נוכל לצאת לבילוי בעיר שאף פעם לא הולכת לישון. נוכל לצאת למרכז העיר, לאזור הלפה (Lapa), בו נמצאים מועדונים מסעדות וברים שמנגנים ברובם מוסיקת סלסה וסמבה. כמו כן נוכל לצאת לבילוי בשכונה היוקרתית לבלון (Leblon) או לגואה (Lagoa), שם נמצאים מסעדות וברים יוקרתיים.

יום שביעי ריו דה זנרו

לאחר ארוחת הבוקר, המשך חופשה בברזיל,  נצא לטיול לשכונות העוני של ריו הנקרות "פבלות". נבקר בקהילה מקומית (Pavela Santa Marta), שהתפרסמה בכך ששימשה מקום צילום וידאו קליפ של הזמר מייקל ג'קסון שפסלו נמצא במקום. בדרך חזרה למלון נעבור באגם רודריגו. במסגרת הכנה של מסלול טיול בברזיל לא נוכל לדלג על אתר הפבלות וזאת כדי להבין את הבדל המעמדות הגדול בין העשירים לעניים בברזיל. בביקור בפבלות נראה שחלק מהבתים מחוברים לחשמל באופן לא חוקי ורק כך הם יכולים להרשות לעצמם להפעיל את המזגן. 
בערב בזמן חופשה בברזיל, נוכל לצאת למופע מרשים הנקרא פלטפורמה. מופע של מוסיקת סמבה עם זמרים ורקדנים המייצגים את התרבות העשירה של ברזיל.(אפשרות לארוחת ערב במופע). ישנם מופעים נוספים המשלבים תלבושות ורקדנים מקצוענים בסגנונות מוסיקליים מקומיים.

חופשה בברזיל, מופע פלטפורמה ריו

יום שמיני ריו דה זנרו

לאחר ארוחת הבוקר, המשך חופשה בברזיל,  נצא לטיול ג'יפים ביער האטלנטי המדהים טיחואוקה. נעצור לתצפית מדהימה על חופי ריו. עם קצת מזל נוכל לראות קופים, ציפורים ויונקים נוספים. כמו כן נראה ביער מפל טבעי יפה ביותר שם נעצור וננוח מעט. בדרך חזרה למלון נעצור בחוף פפינו ונראה את מצנחי הרחיפה הדואים באויר. בתום הסיור חזרה למלון.

יום תשיעי נופש בבוזיוס

אחרי ארוחת הבוקר נסע בהעברה מוזמנת מראש לבוזיוס. בוזיוס הוא חצי אי לחופי האוקיאנוס האטלנטי, 190 ק"מ על קו החוף צפונית לריו. בבוזיוס כ 23 חופי רחצה שייחודם בגווני החול המשתנים מחוף אחד למשנהו מצבע בהיר לגוון כהה. עם ההגעה העברה למלון. אחרי ההגעה למלון זמן חופשי להנות מחופי הים בבוזיוס. בשעות הערב נצא למסעדה או לבר מקומי. לינה בבוזיוס.

חופשה בברזיל, בוזיוס


יום עשירי
 נופש בבוזיוס

לאחר ארוחת הבוקר יום חופשי באחד מהיעדים המובילים בחופשה בברזיל לבלות בחופי הים היפים לרחצה, שנורקלינג או סתם בטן גב. למעוניינים בכך ישנה אפשרות לצאת לרכיבה על סוסים על אחד החופים המקומיים. אפשרות נוספת במסגרת טיול עצמאי בברזיל היא יצאה לשייט בסירת זכוכית שבה נוכל להביט בקרקעית המים השקופים ולראות דגים ואלמוגים בשלל צבעים. לינה במלון נבחר.

חופשה בברזיל, בוזיוס


יום אחד עשר
 נופש בבוזיוס

לאחר ארוחת הבוקר נצא לחצי יום שייט ביכטה עם רצפת זכוכית המאפשרת לראות את האלמוגים והדגים בים. היכטה תעצור בשלושה מקומות בדרך שם נקבל הדרכה היכן נוכל לראות את האלמוגים היפים ביותר. על הספינה ישנו בר פתוח למשאות קלים וחריפים. בוזיוס הוא אחד האתרים המובלים בירח דבש בברזיל ובחופשה בברזילבתום השייט העברה למלון.

יום שנים עשר סיום הטיול וחזרה לישראל

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה הבינלאומית נסע בהעברה מוזמנת מראש לשדה התעופה הבינלאומי של ריו.

מחיר ותנאים טיול 13 יום :כל המחירים הם לאדם על בסיס חדר זוגי (מינימום 2 אנשים)

מחיר סידורי קרקע על בסיס 2 אנשים- לפרטים פנה למשרדנו

מחיר טיסות בינלאומיות - המחיר תלוי במועד ההזמנה.

מחיר טיסות פנימיות החל מ 199$

מחיר הטיול כולל 

מלונות 4 כוכבים למעט איגוזו על בסיס ארוחת בוקר

כל הטיולים בהדרכה מקומית מלאה באנגלית על פי התכנית.

סיורים המפורטים בתכנית

המחיר אינו כולל

טיפים

ארוחות נוספות

חיסונים: מידע ופרטים בלשכות המחוזיות של משרד הבריאות ת"א 035634848 ירושלים 026217341 חיפה - 048619777

ביטוחים: ביטוח נסיעות רפואי ומטען סטנדרטי או מורחב וכן הטסה רפואית.מומלץ לרכוש הביטוח בעת ההרשמה ככיסוי לדמי הביטול הגבוהים (כמובן עפ"י תנאי הפוליסה). מומלץ לרכוש ביטוח כבר בעת ההרשמה שיאפשר כיסוי מביטול הטיול מסיבות רפואיות עפ"י כללי הפוליסה. בטיולים הכוללים התעסקות בספורט (ע"פ הגדרת חברות הביטוח) יש לבצע תוספת לפוליסה שתכסה גם פעילות זו ובאחריות הלקוח לוודא באם יש בתוכנית הטיול פעילות המוגדרת ככזו. במידה והלקוח מבקש לרכוש ביטוח בתיווך חברת איתן ייעוץ נסיעות על הלקוח ובאחריותו לדרוש לקבל לידיו את הפוליסה.
הערות : מחירי הטיסות עלולים להשתנות בהתאם לזמינות במערכות ההזמנות של חברות התעופה. מחיר סידורי הקרקע כפוף לאישור ספקי שירותי הקרקע בחו"ל

לסיכום

חופשה בברזיל תקנה לך מרגוע ושלווה, נופש בברזיל תוכל לעשות בחופים מדהימים. ברשותינו להציע לך טיול בברזילברזיל טיול עצמאי בהדרכה מלאה היוצרים טיול מאורגן לברזיל, ברזיל טיול עצמאי, מחירים מיוחדים למקדימים להרשם. טיול משפחתי לברזיל, הרי הוא טיול לברזיל עם ילדים מומלץ וצופן בחובו חוויות אין ספור. חבילות לברזיל או ירח דבש בברזיל במסגרת טיול מאורגן לברזיל נוכל להציע לך דיל לברזיל. טיולים בברזיל כוללים כל אחד אזור אחר בברזיל. טיול בצפון ברזיל או דילים לברזיל מומלץ להזמין זמן רב מראש לפני הנסיעה כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר שניתן.
טיול לברזיל וארגנטינה ניתן לארגן וכן של שילוב אחר של מדינות ביבשת דרום ומרכז אמריקה. חופשה בברזיל היא בחירה מצויינת עבור כל הגילאים ומתאימה לכל אדם. התקשר עכשיו או השאר פרטים ובא לסוכנות נסיעות דרום אמריקה, איתן נסיעות לפגישה.

צרו קשר וספרו לנו על הטיול שאתם מתכננים

אשמח ואודה לכם מראש אם תדרגו בכוכבים דף זה. הדרוג נעשה בראש הדף.

 

טיול בברזיל חופים
טיול בברזיל מפלי איגוזו
טיול בברזיל מפגש עם שבטים
טיול בברזיל קורקובדו
טיול בברזיל הר הסוכר
טיול בברזיל הקרנבל בריו
טיול בברזיל חוף קופהקבנה
טיול בברזיל חוף קופהקבנה